loading...
خانه اندروید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تست کردنا 0 222 admin
Hossein بازدید : 103 نظرات (0)

فرامرزي: افت نکرديم و مشکل داخلي نداريم


سرپرست تيم فوتبال سپاهان دو شکست اخير اين تيم را دليلي بر مشکلات داخلي يا افت زردپوشان ندانست و گفت: قبول داريم در اين دو بازي خوب نبوديم اما تنها علت آن بحث هماهنگي بازيکنان با هم و هارموني تيمي است.


محمد فرامرزي با بيان اينکه دو شکست پياپي تيم فوتبال سپاهان در هفته‌هاي گذشته ليگ برتر دليل براي افت اين تيم نيست، اظهار کرد: سپاهان نسبت به فصل گذشته تغييرات قابل توجهي در ترکيب بازيکنانش داشت. حدود 60 تا 70 درصد تيم تغيير کردند. بازيکنان ما از نظر فردي کيفيت بالايي داشته و هيچ مشکلي ندارند و تنها مباحث مربوط به هماهنگي تيم است که باعث اين دو شکست شد.

به گزارش ايسنا،سرپرست سپاهان افزود: تيم ما مقداري نياز به زمان بيشتري دارد تا هارموني و هماهنگي ميان تيم هم بيشتر شود. ما قبول داريم در بازي قبل اصلا خوب نبوديم اما در مجموع چهار هفته اول ليگ عملکرد بدي نداشتيم و در تمام خطوط هم خوب کار کرديم. سپاهان هيچ مشکل داخلي ندارد و حتي هنگام شکست هم شرايط متفاوتي با ساير تيم‌هاي ليگ دارد، چون بازيکنان کاملا با انگيزه و روحيه بالا درصدد جبران اين نتايج هستند.
وي در واکنش به اينکه " پيروزي سپاهان در دو هفته اول ليگ مقابل تيم‌هاي قدرتمند فولاد و استقلال، دليلي بر هماهنگي تيم در آن زمان و افت کنوني تيم نيست! چون اساسا تيم‌ها بازي به بازي هماهنگ‌تر مي‌شوند " اظهار کرد: شايد بهتر باشد بگوييم حريفان ما هفته به هفته قوي‌تر مي‌شوند. به هر حال فولاد هفته اول با فولاد هفته پنجم بسيار متفاوت است و از نظر تکنيکي و تاکتيکي بازي بهتري به نمايش مي‌گذارد. ما افت نکرديم چون در اوايل ليگ اکثر تيم‌ها وضعيت باثباتي نداشته و زمان مي‌برد تا جا بيفتند.

فرامرزي در پاسخ به اينکه برخي از مربيان معتقدند سپاهان زودتر از ساير تيم‌هاي ليگ تمريناتش را آغاز کرده و به همين دليل بدن‌هاي آماده‌تري دارند و بايد با هماهنگي بيشتري در بازي‌هاي حاضر شوند نيز اظهار کرد: ما تمرينات‌مان را به موقع شروع کرديم اما تاثير آمادگي بدني تيم در شروع ليگ معمولا يک هفته تا 10 روز است و بعد از آن همه تيم‌ها کم‌کم به لحاظ بدني آماده مي‌شوند. اگرچه ما در دو بازي اخير در نيمه دوم نتايج را از دست داديم اما به لحاظ بدني هيچ مشکلي نداريم. سپاهان قبل از فصل با آسيب‌هاي غيرمنتظره‌اي مواجه شد که آسيب‌ديدگي سوکاي در آخرين ديدار تدارکاتي پيش از فصل و همچنين مصدوميت محرم نويدکيا يکي از آنها بود.

وي در پاسخ به اينکه آيا سپاهان مي‌تواند بازيکن بگيرد و در اين صورت اقدام به اين کار خواهد کرد نيز گفت: ما مي‌توانيم بازيکن جذب کنيم اما هنوز هيچ بحث و تصميمي در اين باره گرفته نشده است. کادر فني به بازيکنان فعلي اعتقاد کامل دارد. مديريت باشگاه توانست بهترين‌هاي ايران را جذب کند و مطمئن هستيم دوباره به شرايط خوب برمي‌گرديم. بازيکنان ما به هيچ وجه اعتماد به نفس‌شان را از دست نداده‌اند. مقابل فجر فقط روز ما نبود.

سرپرست سپاهان درباره آخرين وضعيت محرم نويدکيا خاطرنشان کرد: محرم در آلمان مراحل بهبودي‌اش را طي مي‌کند. پزشکان هر روز به طور مرتب با اين بازيکن در تماس هستند اما هنوز گزارش پزشکي که زمان بهبودي نهايي او را به طور دقيق مشخص کند، اعلام نشده است.

فرامرزي در پاسخ به اينکه بعد از دو شکست اخير مديريت باشگاه جلسه‌اي با کرانچار خواهد داشت به ايسنا گفت: جلسه و بحث خاصي نيست و باشگاه سپاهان به کادر فني حرفه‌اي و باتجربه تيمش اعتقاد زيادي دارد. مطمئنا با حمايت هواداران سپاهان مي‌توانيم به روزهاي خوب گذشته برگرديم. حتما به دنبال رفع مشکلات هستيم و طبيعتا به فراخور آن جلسات هميشگي هم برگزار مي‌شود تا سپاهان با قدرت در بازي‌هاي آينده ظاهر شود.

وي با بيان اينکه به احتمال فراوان سپاهان از نيم‌فصل دوم در ورزشگاه فولادشهر بازي نمي‌کند به ايسنا گفت: سپاهان مي‌خواهد در استاديوم نقش جهان بازي کند و اميدواريم اين ورزشگاه تا آغاز نيم‌فصل دوم ليگ امسال آماده شود. ما بر تحقق يافتن اين موضوع و آماده شدن ورزشگاه عزم جدي داريم. درخواست کرديم بنابر مشکلات موجود اگر استاديوم نقش جهان تا زمان فوق آماده نشود، از نيم‌فصل دوم در استان يزد يا يکي از استان‌هاي همجوار بازي کنيم.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 11,939
  • بازدید کلی : 154,027